dimarts, 11 de maig del 2010

Dia amb les families

El diumenge 9 els alumnes del Puigvert van passar el dia amb les families dels alumnes sicilians que van visitar-los a Barcelona. Aqui teniu llurs croniques d'aquest dia d'acollida.
Maider Martinez:
Ahir, dia 9 de maig, vam anar cadascu amb la seva familia italiana assignada.
Aquesta vegada no va ser com l'altra, sino que varem anar a les seves causes a dinar, sino que uns pares, per una banda , ens van portar a l'Andrea , a la Patricia , a la Nuria i a mi a la casa de la Francesca. Mentre els altres es van anar a la bolera i l'Ainhoa es va quedar a l'hostal perque es trovaba malament.
A la casa rural vam menjar pasta i pollastre. Després, ens vam fer fotos i vam parlar fins fer la digestio.
Mes tard ens van emportar a una vil.la on hi havien un conill, gats, un poni i una cabreta. Quan va arribar la Niccoletta ens vam anar a la platja. Vam estar jugant amb la sorra fins que les italianes ens van deixar unes pedres que pintaven i entre totes vam escriure en una paret i un home ens va cridar l'atencio.
Mes tard, nosaltres i les families vam anar a una gelateria, allà ens vam menjar un gelat , i al acavar-lo vam anar a una plaça, vam fer un tomb i vam tornar a l'hostal.
Andrea Monereo:
El dia 9 de maig, ens vam llevar a les 8:30 i vam esmorçar. Despres ens vam venir a buscar els pares dels nostres companys italians i vam anar la Patricia, la Maider , la Nuria i jo a casa de la Francesca.
Junt amb nosaltres van venir les nostres respectives parelles italianes.
Despres de menjar vam anar a la platja, ens vam mullar els peus i per ultin ens vam menjar un gelat tots junts a la porta de la gelateria.
Patricia Vazquez:
Ahir, dia 9 de maig, marxarem altre cop amb les families de les nostres respectives parelles. Aquesta vegada va ser diferent, a la Maider, l'Andrea , la Nuria i a mi, ens van portar de l'Elissa. Hi vam ser una estona i quan es va ensenyar la seva casa em vaig quedar impressionada, era molt gran!
Despres vam anar a recollir a altres companyes i pujarem a una casa en la muntanya, vam fer una passejada i a continuacio menjarem macarrons i pollastre amb patates. A mi em va agradar moolt i em vaig quedar plena. Despres de menjar anarem a la platja que tenia un aigua molt cristal.lina i em van venir ganes de llençar-me.
A continuacio anarem a menjar un gelat, jo me'l vaig triar d'stracciatela i estava bonissim. Mes tard la Giulia i jo ens reunirem amb la resta a la plaça de Floridia i finalment les families ens van retorar a l'hostal.
Nuria Palacios:
Ens vam aixecar, vam esmorzar i despres ens van venir a buscar els pares dels italians a l'hotel.
Ens van portar a un terreny i allà la Patricia, la Maider i jo vam dinar amb els italians i els seus pares. Hi havia macarrons al forn i pollastre amb patates. Després de dinar vam veure la tele una estona i vam escoltar musica. Mes tard ens van portar a la platja i ens vam fer fotos. A contunuacio ens van convidar a un gelat, i finalment ens van deixar en una plaça. Alla vam estar parlant fins a les 19:45 que ens van portar a l'hotel.
Marc:
Vaig anar ca casa de la Nicoletta i vaig dinar a dos quarts d'una. Vaig estar una estona jugant alla i a les tres vaig anar a casa del Kevin. Alla vaig jugar a la play, a l'ordinador i al skate. Al cap de dues hores vaig anar a casa de la tieta del Kevin i alla vam estar jugant al skate amb el seu cosi: l'Andrea. A les vuit vam anar a sopar davant del col.legi i despres em van regalar una gorra. Per finalitzar vam anar a prendre un gelat.
David:
Em van venir a buscar a tres quarts i cinc d'onze i vam anar amb l'Andrea, la Chiara, la valeria i els pares de l'Andrea i la Chiara. Vam anar a fer un tomb per Siracusa i vam veure i vam veure en directe un espectacle de bike trial, vam entrar en una esglesia. Vam anar a casa l'Andrea a dinar. Despres vam estar una estona a l'ordinador, depres vam anar a jugar a futbol. En acabat vam anar a casa la Chiara i a la bolera. En acabat de la bolera vam anar a sopar. Despres ens van portar al hostal.
Alex:
Em van venir a buscar a dos quarts i nou d'onze. Vam anar a casa del Kevin, vam deixar les coses i vam fer un tomb. Despres ens vam submergir al meravellos mon de la play mentre anavem arribant els familiars del Kevin. Varem dinar a dos quarts de dues i vam anar a jugar amb el skate. Despres va venir l'Andrea, el Marc, l'Albert i el Paolo a jugar a la play. A les cinc el pare del Kevin ens va portar al port i vam menjar un gelat. Mes tard vam anar a fer un tomb, i el Marc i jo vam anar a casa del Kevin. Vam estar jugant molta estona, vam anar amb el cosi del Kevin a casa de la seva tieta. Alla vam estar jugant i menjant fruits, fins les vuit. Despres vam anar a sopar en una hamburgeseria: i ens vam prendre un iogurt.
Albert:
Em van venir a recollir a l'hotel a dos quarts d'onze. Vam anar a veure una cursa de motos amb l'Andrea, el seu pare i el seu amic Paolo. Vam arribar a casa seva a la una. Vam dinar peix espasa, llagostins... Mentre menjavem vam veure la sortida de formula u i vam anar a casa del Kevin depres. Vam jugar a la play i a l'ordinador. Ales cinc vam anar a fer un tomb per Sicilia. Vam anar al port i vam menjar gelat. Despres me'n vaig anar a jugar a futbol amb l'Andrea i en Paolo i despres vama anar a sopar una saltxitxa. Finalment em van portar a l'hostel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada